2022ES SF paramos zenklas

2022KK projekto logo

 

FILMUKAS KK PRISTATYMAS

MOKINIŲ GYVENIMAS JONIŠKIO R. KRIUKŲ PAGRINDINĖJE MOKYKLOJE PO PAMOKŲ

PALENGVINTOS LIETUVIŲ K. IR MATEMATIKOS UŽDUOTYS 2 KLASEI

PALENGVINTO TURINIO UŽDUOTYS 8 KLASEI

DARBO GRUPĖ

JONIŠKIO R. KRIUKŲ PAGRINDINĖS MOKYKLOS PATIKSLINTAS VEIKLOS TOBULINIMO PLANAS 

JONIŠKIO R. KRIUKŲ PAGRINDINĖS MOKYKLOS VEIKLOS TOBULINIMO PLANAS 

ATASKAITA UŽ 2020-2021 M. M.

ĮSIVERTINIMO ATASKAITA

2020kokybes krepselis03 logo

Kriukų pagrindinės mokyklos veiklos tobulinimo kokybės krepšelis

Nuo šių metų spalio mėnesio Kriukų pagrindinė mokykla dalyvauja ES struktūrinių fondų ir savivaldybių bendrai finansuojamame projekte „Kokybės krepšelis“.

Mokyklos Kokybės krepšelio (specialių tikslinių lėšų mokykloms) skyrimo tikslas – mokinių ugdymosi pasiekimų gerinimas.

Kokybės krepšelio skyrimo uždaviniai:

  • padėti savivaldybėms sudaryti prielaidas ugdymo kokybei gerėti;
  • sumažinti bendrojo ugdymo kokybės skirtumus tarp savivaldybių, bendrojo ugdymo mokyklų, suteikiant konsultacinę ir finansinę pagalbą mokykloms.

Mokykla parengė dviejų mokslo metų mokyklos veiklos tobulinimo planą. Mokyklos veiklos tobulinimo plano pagrindu pasirašyta partnerystės sutartis su Nacionaline švietimo agentūra (NŠA) ir Joniškio rajono savivaldybe. Veiklos kokybės planas jau įgyvendinamas. Didelis dėmesys skiriamas mokinių pažangos pasiekimų konkretiems pokyčiams bei asmenybės kompetencijų ugdymui, sudarant platesnes galimybes, mokytojų tarpusavio paramos modelio sukūrimui bei įgyvendinimui.

2020psichologe

 


Mokytojo padėjėjo pamokų tvarkaraštis 2022-2023 m. m. I pusmetis

Joniškio r. pagrindinės mokyklos Kriukų skyriuje dirba mokytojo padėjėja Violeta Pipiraitė

Mokytojo padėjėjo pamokų tvarkaraštis 2022-2023 m. m. I pusmetis

Joniškio r. pagrindinės mokyklos Kriukų skyriuje dirba mokytojo padėjėja Vaida Ruseckaitė

Mokytojo padėjėjo funkcijos:

  • Padeda mokiniui:
  • orientuotis ir judėti aplinkoje, susijusioje su ugdymu(si), mokykloje ir už jos ribų ugdomosios veiklos, pamokų, pertraukų, popamokinės veiklos, papildomo ugdymo, renginių ir išvykų metu;
  • apsitarnauti, pavalgyti, pasirūpinti asmens higiena;
  • įsitraukti į ugdomąją veiklą ir pagal galimybes joje dalyvauti:
  • paaiškina mokytojo skirtas užduotis ir padeda jas atliekant;
  • padeda perskaityti ar perskaito tekstus, skirtus mokymuisi;
  • padeda užsirašyti ar užrašo mokymo medžiagą;
  • padeda tinkamai naudotis ugdymui skirta kompensacine technika ir mokymo bei kompensacinėmis priemonėmis;
  • atlikti kitą su ugdymu(si), savitarna, savitvarka, maitinimu(si) susijusią veiklą.
  • Turinčiam ribotas mobilumo galimybes:
  • išlipti iš transporto priemonės atvykus į mokyklą ir įlipti į transporto priemonę išvykstant iš mokyklos;
  • judėti po mokyklą, pasiekti klasę, grupę, kitas patalpas.
  • Bendradarbiaudamas su mokytoju, specialiuoju pedagogu, logopedu ir kitais su mokiniu dirbančiais specialistais, numato ugdymo tikslų ir uždavinių pasiekimo būdus bei pagalbos mokiniams teikimo metodus ir juos taiko.
  • Padeda mokytojui parengti ir / ar pritaikyti mokiniui reikalingą mokomąją medžiagą.
  • Padėjėjas atsako už kokybišką savo funkcijų vykdymą bei mokinio, kuriam teikia pagalbą, saugumą.

Socialinė pedagogė:

Salomėja Laukutienė

Tel. 8 605 72095

El. paštas Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

DARBO LAIKAS

Pirmadienis 8.00–15.00 val.

Antradienis 8.00–15.00 val.

Trečiadienis 8.00–10.00 val.

Ketvirtadienis 8.00–15.00 val.

Penktadienis 8.00–12.00 val.

Socialinis pedagogas – tai vaiko užtarėjas visose kritinėse situacijose, tarpininkas tarp vaiko, šeimos ir kitų specialistų, siekiant spręsti iškilusias problemas.

TIKSLAS – pagrindinį dėmesį sutelkti mokyklos nelankymo ir mokinių socialinėms problemoms spręsti bei įgyvendinti mokinių teisę į mokslą, sudaryti prielaidas pozityviai vaikų socializacijai.

Socialinės pedagogės veikla:

  • Dirba individualiai su mokiniu, tėvais (globėjais, rūpintojais), pedagogais ir kitais mokykloje dirbančiais specialistais.
  • Vertina ir padeda spręsti problemas, susijusias su įvairiais mokiniams kylančiais sunkumais.
  • Dirba su mokiniais, turinčiais žalingų įpročių, patiriančiais smurtą.
  • Vykdo saviraiškos, mokymosi motyvacijos, lankomumo, užimtumo, emocinių ir elgesio bei kitų problemų sprendimo prevencines programas.
  • Padeda tėvams (globėjams, rūpintojams) ugdyti savo vaiką, suprasti jo socialinius ir psichologinius poreikius.
  • Bendradarbiauja su klasių vadovais, kitais pedagogais, specialistais, mokyklos administracija sprendžiant vaikų socialines-pedagogines problemas.
  • Nuolat palaiko ryšius su vietos bendruomene ir įvairiomis įstaigomis, rūpinasi gyvenamosios aplinkos pritaikymu vaiko poreikiams.
  • Vykdo šviečiamąjį-informacinį darbą.
  • Inicijuoja, organizuoja socialinių projektų kūrimą ir jų įgyvendinimą.
  • Atstovauja ir gina vaikų teises mokykloje, teisėsaugos ir kitose institucijose.
  • Lanko mokinius jų namuose, jeigu klasės vadovas neturi tam galimybių.

 Primename:

Vaikų, liekančių toje pačioje mokykloje, sveikatos pažymėjimai galios iki metų galo

Vaida Merkelytė, +37064637040 vaida.merkelyte@vsbjoniskis.lt

Sveikatos priežiūros specialistės darbo laikas mokykloje:
Pirmadienis - 8.00-16.00 val.
Penktadieniais - 8.00-15.00 val.

Pagrindinės, Joniškio rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biuro visuomenės sveikatos specialistės, vykdančios sveikatos priežiūrą Joniškio r. pagrindinės mokyklos Kriukų skyriuje, funkcijos:

1. Teikti sveikatinimo veiklos metodines konsultacijas mokytojams, mokiniams, jų tėvams (globėjams), ir kitiems suinteresuotiems asmenims vaikų ir jaunimo sveikatos stiprinimo klausimais.

2. Rinkti, kaupti ir analizuoti duomenis apie Mokinių sveikatos būklę.

3. Pateikti mokyklos vadovui asmens sveikatos priežiūros įstaigų specialistų rekomendacijas dėl Mokinių sveikatos bei koordinuoti šių rekomendacijų įgyvendinimą.

4. Teikti išvadas ir pasiūlymus dėl mokinių sveikatos būklės Mokyklos bendruomenei (ne rečiau kaip 1 kartą per metus).

5. Bent su vienu Mokinio, pradėjusio lankyti Mokyklą ir ugdomo pagal ikimokyklinio, priešmokyklinio pradinio ugdymo programas, tėvu (globėju) aptarti Mokinio sveikatos stiprinimo ir saugos poreikį, o kitų Mokinių – pagal poreikį.

6. Identifikuoti mokinių sveikatos stiprinimo ir sveikatos žinių poreikį, sveikatos raštingumo lygį atsižvelgiant į jų amžiaus tarpsnius.

7. Mokyklos aplinkoje identifikuoti visuomenės sveikatos rizikos veiksnius.

8. Teikti siūlymus dėl mokinių sveikatos stiprinimo ir Mokyklos aplinkos sveikatinimo priemonių įtraukimo į Mokyklos strateginius veiklos planus Mokyklos administracijai (ne rečiau kaip 1 kartą per metus).

9. Organizuoti mokinių sveikatos stiprinimo priemonių ir Mokyklos aplinkos sveikatinimo priemonių įgyvendinimą ir įgyvendinti jas pagal kompetenciją.

10. Dalyvauti planuojant ir įgyvendinant sveikatos ugdymo bendrąją programą ar kitą sveikatos ugdymo veiklą Mokykloje.

11. Teikti sveikatos žinias Mokyklos bendruomenei apie sveikatos išsaugojimą bei sveikatos stiprinimo būdus, mokyti pritaikyti jas praktiškai.

12. Organizuoti paskaitas, pamokas, diskusijas, rengti žodinius, stendinius pranešimus, parodas, anotacijas, publikacijas, rekomendacijas, konkursus, ir kitas aktyvias sveikatos ugdymo užsiėmimus vaikams, jų tėvams (globėjams) ir Mokyklos darbuotojams vaikų sveikatos klausimais.

13. Teikti ir (ar) koordinuoti pirmosios pagalbos teikimą Mokykloje.

14. Tikrinti mokinių asmens higieną.

15. Planuoti ir taikyti užkrečiamųjų ligų ir jų plitimo profilaktikos priemones pagal kompetenciją.

16. Dalyvauti įgyvendinant užkrečiamosios ligos židinio ar protrūkio kontrolės priemones.

17. Konsultuoti Mokyklos ar maitinimo paslaugų teikėjų darbuotojus, atsakingus už mokinių maitinimą, sveikos mitybos ir maisto saugos klausimais.

18. Prižiūrėti mokinių maitinimo organizavimo atitiktį teisės aktams.

19. Dalyvauti Mokyklos vaiko gerovės komisijos veikloje ir įsivertinant Mokyklos veiklą.

20. Teikti pagalbą ir informaciją fizinio ugdymo mokytojams komplektuojant fizinio ugdymo grupes pagal mokinių fizinį pajėgumą.

21. Atlikti fizinio pajėgumo rezultatų analizę ir teikti rekomendacijas mokyklos bendruomenei.

22. Kalendoriniams metams parengti Mokyklos visuomenės sveikatos priežiūros planą, kurį tvirtina Biuro vadovas, suderina Mokyklos direktorius.

23. Vykdyti specialistui priskirtas veiklas Mokyklos patvirtintuose vidaus dokumentuose, tvarkose: mokinių apžiūros dėl asmens higienos; mokyklos darbuotojų veiksmų mokiniui susirgus ar patyrus traumą Mokykloje ir tėvų (globėjų) informavimo apie Mokykloje patirtą traumą ar ūmų sveikatos sutrikimą; pirmosios pagalbos organizavimo; pagalbos pagal gydytojų rekomendacijas užtikrinimo (pvz. vaistų laikymo, išdavimo, naudojimo ir kt.), jeigu Mokinys serga lėtine liga; mokyklos darbuotojų veiksmui įtarus Mokinį vartojus alkoholį, tabaką ir (ar) kitas psichiką veikiančias medžiagas.

24. Specialistas dirba bendradarbiaudamas su Mokyklos bendruomene, kitais sveikatos priežiūros, psichologinės bei socialinės pedagoginės pagalbos ir kitų suinteresuotų tarnybų specialistais.

Papildoma informacija